موقعیت جغرافیایی
استان زنجان - شهرستان زنجان - شهرک رجایی - ایثار 3 -روبروی پارک شهید رجایی
تاریخچه
دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان 1 در سال 1391 تاسیس گردید. در سال تحصیلی 95-94
251نفر در رشته های ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی مشغول تحصیل هستند .
آموزشگاه مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه است و در سال تحصیلی 94-93 رتبه ممتاز را بین
مدارس مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه کسب نمود، همچنین انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه موفق
به کسب رتبه سطح یک کشوری گردید .
امکانات
امکانات این مرکز شامل کلاسهای هوشمند ، آزمایشگاه زیست شناسی ، آزمایشگاه فیزیک ،آزمایشگاه شیمی ، سایت IT ، کتابخانه ، نمازخانه ، سالن اجتماعات و اتاقهای مدیریت ، دبیران ، معاونت آموزشی ، دبیرخانه ، فناوری و اطلاعات ، مشاوره ، پرورشی ، بهداشت ، انجمن علمی و طرح روشنا می باشد .
ارتباط با ما
تلفن تماس:
33568081
آدرس پستی:
زنجان - شهرک رجایی - ایثار 3
آرشیو اطلاعیه ها
آرشیو اخبار
فیدخوان(rss)
انجمن اولیا و مربیان
دسته بندی خبرها
کادر آموزشی

http://www.hamgam.medu.ir/portal/fileLoader.php?code=fc5d6518b0aeb9bd30fb251455370955

لطفا جهت مشاهده میثاق نامه معلمان کلیک کنید

 

 

 

لطفا جهت مشاهده برنامه سالیانه 95-94 کلیک کنید : http://www.hamgam.medu.ir/portal/fileLoader.php?code=1d6ae91d31348f0cd934471455371134

پرسش و پاسخ سلامت
پرسش و پاسخی ثبت نشده است
منوی صفحات پویا
رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش:

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش:

انتخاب دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان، صرفاً از طریق سنجش پیشرفت تحصیلی نخواهد بود.

 

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: نوعی سنجش با ساز و کار غیر آزمونی و حذف آزمون درسی انتخاب دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل در مدرسه‌های استعداد درخشان دنبال می‌شود.

به گزارش اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، فاطمه مهاجرانی امروز در حاشیه گردهمایی  رؤسای ادارات استعدادهای درخشان و دانش پژوهان کشور در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مدارس استعداد درخشان باید دانش آموز را انتخاب کنند و حتماً باید ساز و کار انتخابی وجود داشته باشد و انتخاب در مسیر آزمون نباشد.
وی ادامه داد: ساز و کار غیر آزمونی برای انتخاب دانش‌آموزان در دست تدوین است، ولی تا محقق شدن این رویکرد، شیوه‌ انتخاب لزوماً نباید درسی باشد.
فاطمه مهاجرانی تصریح کرد: برگزاری آزمون انتخابی برای ورود به مدرسه‌های استعداد درخشان صرفاً با تأکید بر منابع درسی حفظی برای دانش‌آموزان آسیب زاست و دوره ابتدایی به عنوان بخشی مهم از آموزش، نباید تحت تأثیر فشار آزمون باشد.


انتخاب دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان، بله؛ ولی سنجش درسی، نــه؛
به گزارش ایرنا، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش گفت: انتخاب دانش‌آموزان در مدرسه‌های استعداد درخشان اجتناب ناپذیر است، ولی سنجش درسی نخواهد بود.
وی بیان کرد: توسعه مدرسه‌های استعداد درخشان در سه محور آموزشی، پژوهشی و پرورشی دنبال می‌شود و در محور آموزشی سعی بر غنی سازی آموزشی با کمک کتاب‌های تکمیلی و برگزاری کارگاه آموزشی است.
وی یادآور شد: در رویکرد توسعه و تقویت مدرسه‌های استعداد درخشان در محور پرورشی تأکید بر تقویت مهارت زندگی و تربیت دانش آموزان سرآمد در زندگی در کنار تحصیل است و همچنین برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ویژه نیز در دستور کار است.
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خاطرنشان کرد: توسعه مدرسه‌های استعداد درخشان بر پایه پژوهش با کمک ستاد علم و فناوری رئیس جمهوری و سازمان فضایی دنبال می شود.
گردهم آیی روسای ادارات استعداد درخشان و دانش پژوهان کشور با حضور معاون وزیر و رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، مدیران ۳۱ استان کشور، ۱۶ تن از معاونان و کارشناسان مرکز ملی استعدادهای درخشان با هدف تبادل تجربه‌ها و هم افزایی برای ارتقاء کیفیت در مدرسه‌های تیزهوشان به مدت سه روز در استان سمنان برگزار می شود.

تصاویر

منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی اقتصاد مدیریت
منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی اقتصاد مدیریت
منابع آزمون مرحله اول و مرحله دوم المپیاد علوم و فناوری نانو
منابع آزمون مرحله اول و مرحله دوم المپیاد علوم و فناوری نانو
برگزاری نمایشگاه
برگزاری نمایشگاه
بروشور پیشگیری از آنفلوآنزا
بروشور پیشگیری از آنفلوآنزا
پیشگیری از آنفلوانزا
پیشگیری از آنفلوانزا
برگزاری جلسه دیدار با اولیا
برگزاری جلسه دیدار با اولیا
اعضای انجمن اولیا و مربیان
اعضای انجمن اولیا و مربیان
منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی علوم زمین
منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی علوم زمین
نابع آزمون مرحله اول و دوم المپیاد علمی فیزیک
نابع آزمون مرحله اول و دوم المپیاد علمی فیزیک
منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی نجوم و اختر فیزیک
منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی نجوم و اختر فیزیک
منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی اقتصاد مدیریت

منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی اقتصاد مدیریت

منابع آزمون مرحله اول المپیاد علمی اقتصاد مدیریت


منابع آزمون مرحله اول و مرحله دوم المپیاد علوم و فناوری نانو

منابع آزمون مرحله اول و مرحله دوم المپیاد علوم و فناوری نانو

منابع آزمون مرحله اول و مرحله دوم المپیاد علوم و فناوری نانو


برگزاری نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه


بروشور پیشگیری از آنفلوآنزا

بروشور پیشگیری از آنفلوآنزا

بروشور پیشگیری از آنفلوآنزا


پیشگیری از آنفلوانزا

پیشگیری از آنفلوانزا

پیشگیری از آنفلوانزا


پرسش و پاسخ شرعی
پرسش و پاسخی ثبت نشده است
پرسش و پاسخ مشاوره
سه پرسش و پاسخ آخر
چگونه مهارت یادگیری را افزایش دهیم ؟
پاسخ: جهت افزایش مهارت یادگیری به راهکارهای زیر توجه کنید : 1- توجه خود را بر روی آنچه مطالعه می کنید متمرکز سازید 2- از حفظ کردن مطالب و با عجله برای امتحان حاضر شدن بپرهیزید 3- اطلاعاتی که مطالعه می کنید را سازماندهی کنید 4- اطلاعات را در ذهن تان بسط دهید و مرورکنید 5- اطلاعات تازه را با چیزهایی که قبلا می دانستید ارتباط دهید 6- مفاهیم را درذهن تان مجسم کنید 7- مفاهیم جدید را به فرد دیگری آموزش دهید 8- به اطلاعات پیچیده توجه بیشتری کنید 9- روش و زمان مطالعه خود را تغییر دهید

نمایش موارد بیشتر
تقویم
رویدادی ثبت نشده است
نظرسنجی
  • میزان رضایت شما از فعالیت های آموزشی آموزشگاه چیست ؟
      
علاقه مندی سایت

درجه مفید بودن سایت:

ساعت
آمار کاربران

تعداد دانش آموزان : 205

تعداد والدین : 0

تعداد معلمان : 44

انتقادات و پیشنهادات
آمار بازدید

 بازدید امروز:  ۹
 بازدید دیروز:  ۵۳
 کل بازدیدها:  ۱۶۶۳۰

سامانه های مرتبط
لینک های مفید
آب و هوا
اوقات شرعی

استان زنجان
۱۳۹۸/۰۹/۱۸